29 maj 2010

Godmorgon !

Har ni sovit gott? Det har jag gjort, har precis vaknat till liv och måste hoppa in i duschen strax och leta fram lite kläder att ha på mej efter det. Idag är det födelsedags firande som står först ut på schemat. Det är Sandras mamma som fyllde år igår som vi ska fira. Efter det ska jag träffa Cissi och spendera kvällen tillsammans med henne !

I morse när jag vaknade hörde jag hur regnet smattrade mot fönstret men nu några timmar senare har det slutat och solen tittar fram mellan molnen. Jag tror det kommer bli en fin dag och så länge vi slipper regnet är jag glad. Nu måste jag verkligen sätta fart, jag kanske slänger upp något inlägg via mobilen annars hörs vi när jag är hemma igen !


Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0