Ändrade planer!

Kvällens jobb blev precis inställt och jag fick lite mera tid över här hemma. Det är något fel på vattenledningarna i köket så därför kommer allting vara avstängt i en veckas tid och vi kommer ha hantverkare hära. Hmmm, man kan alltid hoppas att det är någon heting! ;) haha ! nejdå. Men eftersom vi inte har någon extra nyckel i dagsläget var jag tvungen att ringa min lilla pojkes föräldrar och förklara läget och ställa in ikväll för att kunna släppa in dom. Hmm, de känns inte helt bra med vad ska man göra?!

Måste gå igenom schemat för jobbet och se om jag kan göra några ändringar eftersom det sker lite förändringar här framöver. Suttit med plugget nu ett tag och kommit en bit men internet anslutning sket sej så allting gick åt helvete. Suck. Bara att göra om... Jaja, nu finns det lite tid iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0