Äntligen....

Vilken förmiddag det har varit, jösses. Men nu verkar frågan om pengar ha fallit på plats och löst sej efter så onödigt mycket bråk och energi, men en stor klump ifrån bröstet har precis släppt och jag kan andas ut. Det blev en snabbis med Jessica idag för hon var tvungen att åka hem ganska så tidigt, men vi fick runt på stan lite snabbt och sen satte vi oss uppe på åhlens huset och fikade. 

Jag har sovit en timme nu och funderar på vad som händer ikväll. Skulle egentligen ha gått ut men efter massa strul blev det inte så. To bad.. Jag hade gärna gjort det, menmen. Ska sms:a Sandra och se hur trött hon är, kanske jag får med mej henne på en bio ?! :) 


-----------------

Uppdate:

Uscha mej, nu har det börjat regna här utomhus oxå så vad passar inte bättre än bio då? Jag ska träffa Sandra efter att hon slutat jobbet för en sen middag inne i stan. Sen går vi och ser filmen Snabba Cach som jag fortfarande inte sätt. Jag har ju läst boken och den gillade jag väldigt mycket så det ska bli roligt att se hur filmen är och hur mycket dom missat. Jag är så himla trött så det här blir en perfekt och mysig fredagskväll tillslut. Men först ska jag ta ett bad och försöka få upp värmen, är riktigt frussen av mej idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0