Årets första grillning.

Igår var jag som jag skrev tidigare bjuden på grillmiddag tillsammans med ett par vänner. Vädret kunde ha varit bättre men förutom det hade vi det trevligt. Vi grillade oxfile, kycklingfilé och revbensbjäl vilket var jättegott. Drack gott hela kvällen, skrattade, tjoade och hade oss. Efter maten satt vi ute på altanen och värmde oss över den sista glöden på grillen med massa mysigt prat. Framåt små timmarna kom även ett sällskaps spel fram och lakrits shotsarna. Men jag tog det väldigt lugnt igår kväll vilket jag är glad över.

Idag vaknade jag upp och var en aning trött... Det blev lite sent i natt. Mötte upp Hannes i liljeholmen och sprang iväg på ett ärende åt honom lite fort, hann ta en cigg tillsammans och sen åkte jag hem. Hade kläderna på mej ifrån igår och jag känner mej inte toppen fräsch.  Så snart blir det dags för ett skönt varmt bad.. Får se vad som händer ikväll, än så länge är det oklart.

Fan vilket jävla vädet som kommit då! Kallt, regn, blött, och det blåser.. Blääää. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0