Avatar!

Vilken mysig eftermiddag och kväll jag har haft! Massa välbehövlig tid tillsammans med Sandra. Vi gick ner till affären och handlade lite gottis till kvällen och hamnade på balkongen efter det. Satt och pratade ett bra tag och tillslut lyckades jag övertala henne till att hon skulle klippa mej. Sagt och gjort så nu är jag nysnaggad. Samma frisyr som tidigare men kort på sidorna och nacken. Och den här gången är det verkligen KORT.. Men det växer ut så fort på mej så jag tyckte det var lika bra.

När jag duschat och Sandra badat lagade vi en sen middag. Ikväll blev det lax, potatis och hemmagjord romsås. Till maten satte vi oss vid tv:n och kollade på Avatar som jag inte sett tidigare. Mitt i filmen slängde fröken ihop efterrätten. Gräddglass, hallon och socker ihop vispat. Mmm, vad gott ! Till slut halv låg vi båda i soffan propp mätta efter allt gott. Och vilken film.. Jag somnade till en kortkort stund men resten av tiden var filmen så bra. Alla färger, atmosfären, landskapet, vattenfallen, bergen och avatarerna som var så vackra och söta. Självklart var det en kärlekshistoria inblandat oxå. Nu förstår jag varför alla verkligen pratat om den här filmen och säger att man måste se den, jag var vääldigt skeptisk till början men jag ångrar inte en sekund att ja tittade.

Snart blir det sängen för min del.. Jobbar som sagt var imorgon kväll men innan dess tänkte jag lägga mej ute på gräsmattan igen och sola några timmar om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0