Det här är inte sant ?!

Halloj på er !

Är på strålande humör idag och jag vet inte om det beror på att mina grejor från Nelly´s har kommit eller om det är för att jag blivit kontaktad av en tidning som vill göra en helsida med interjuv och bild på mej. Jag kan inte tro att det är sant. Jag liksom ?!?!? Hallå.. Det skulle vara att ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Har sprungit runt här hemma nu på morgonen och letat efter kläder som kan passa men jag hittar absolut ingenting eftersom allt ligger i tvätten.

Vid fyra ska jag vara på jobbet och ikväll blir det bio som står på schemat! Och direkt efter att jag slutat ska jag möte upp reportern klockan 20.30 och vi ska ta bilder och jag ska interjuvas. Undrar vad det kan vara för frågor för jag tänker inte rubba på att jag inte tänker prata om min familj, för det om något är privat. Det här kommer bli så roligt !

Nu måste mitt hysteriska jag fortsätta och leta fram lite kläder. Suck, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0