dravel.

Det börjar bli ljust ute. Fåglarna kvittrar. Och jag är vaken. Min bok tog slut för någon dag sen. Jag har ingen ny på lager nu. Tandvärk som inte vill ge med sej. Huvudet är fullt med hundra olika tankar. Winnerbäck spelas. Ögonen går i kors. Känner saknad. Tröttheten börjar komma. Ligger och suktar efter mina älskade skor och mycket mera. Försöker komma på lösningar till problem. Sängen känns gudomligt stor i natt. Längtar lite till. Kramar om min kudde.

Jag vill bara ligga och sova hela dagen. Har inte jobb förens på eftermiddag/kväll och innan dess är det inget inplanerat. Kanske går upp för att se om jag fått utkastet på artikeln och bilderna på mailen, sen lägger jag mej nog igen. För några timmar sen var jag hur glad som helst, nu är jag ingenting. Varken bra eller dåligt. Likgiltig. Bedövad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0