Dumma unge.

Det blev så stressigt i morse så därför hann jag inte skriva någoting. Vaknade av att hantverkarna var här och höll på med köket som dom senaste morgonarna. Idag hade en av jobb killarna med sej sitt barn tror jag för det var en liten pojke som sprang och tillbaka samt gapade och skrek här som ett litet odjur. Var måttligt glad kan jag säga. Lyckades så småning om somna igen och låg och snoozade så jag fick bråttom sen när jag väl var uppe.Letade fram första bästa mjukisbyxor och en hood och sprang iväg till tunnelbanan.

Nu har jag varit iväg och jobbat några timmar, stressat runt på stan och fixat för ikväll. Funderar på att sova en timme, gå ner till grillen och köpa mat och sen måste jag in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0