Ett viktigt möte.

Jag träffade Mia idag, min gamla samordnare ifrån Magerlungs tiden. Gick tillbaka 4-6 år i mitt liv och bara pratade massa strunt. Gamla minnen blev helt plötsligt levande igen och en tiden som jag glömt bort kändes plötsligt så påtaglig utav allt prat. Jag berättade så mycket jag bara hann av vad som hänt i mitt liv sen sist vi sågs och det är ju en hel del. Det var underbart att träffa Mia och höra om hur det är på Magerlungen idag, hur hon mår och vad som hänt i hennes liv. Det finns personer som sätter så djupa spår i ens hjärta att man aldrig glömmer bort dom och hon är en av dom person som verkligen gjort det i mitt hjärta och som jag ser upp till så otroligt mycket, man har mycket att lära utav henne.


Nu väntar tvättstugan på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0