Fan...

Fan... Vaknade nyss av att telefon ringde och det var ett nummer jag inte kände igen men jag svarade. Det var rekryteringschefen ifrån expresso house eftersom jag sökt jobb hos dom. Jag svarde klockrent på alla frågor och vi pratade ett tag tills sista frågan kom. "Vilken expresso house brukar du vara på mest" ?!  Jag minns inte eftersom jag inte är där särsillt ofta. Eehh.... Total panik och började svamla.. Vart ligger dom nu då? Fick ut mej något svar där det sen visade sej att det inte vad dom. Suck. Hon skulle återkomma om en interjuv blev aktuell men det kan jag ju bara fortsätta drömma vidare om. Jag tabbade mej ganska så hårt där. Fan, jag hade gärna tänkt mej att kunna jobba där.

Happ ja, nu är jag iallafall vaken. Hantverkarna håller på ute i köket och det låter som fan. Mitt huvud kommer borras sönder snart. Jag hoppas innerligt att dom blir klara idag. Vid ett ska jag vara på sunan där det först är möte och sen har jag en föreläsning att gå på. Nu blev jag på jättedåligt humör efter det samtalet... Jag ville såå gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0