Fin dag.

Jessica har dragit runt med mej på stan som en tok idag. Vi har varit runt i flera olika butiker för att leta rätt på en skinnjacka åt henne men istället blev det tre olika klänningar och lite annat som hon hittade. Jag fick med mej hårspray hem, haha.  Vi käkade lunch med hennes vän Somar och fortsatte sen jakten på stan. Framåt eftermiddagen var vi båda trötta så vi promenerade till gamla stan och satte oss vid vattnet och åt årets först mjukglass och pratade lite. När vi sagt hejdå till varandra träffade jag Sofie ifrån Enköping som var här på besök. Det blev en snabbis men vi bestämde att hon skulle komma och hälsa på någon helg här framför så får vi fixa lite galej..

Egentligen skulle jag bara vilja gå och lägga mej ett par timmar men då är det kört att sova i natt så jag får försöka hålla mej vaken. Jag skippade duschen i morse så jag ska hoppa in alldeles strax och sen ska jag åka iväg och mysa ikväll igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0