Fredag.

Nu några timmar senare har jag precis kommit hem till Hannes.. Vi sitter och dricker ett glas vin och pratar lite.

Har suttit inne i stan och fikat med gullis några timmar. Vi uppdaterade varandra om allt som hänt sen vi sist sågs och jag tok skrattade många gånger. Alltid så himla skönt att träffas eftersom det går ett tag mellan gångerna alltid. Efter ett tag kom Cattis dit med två vänner och joinade oss. Satt kvar där ett bra tag innan jag drog till medis kök & bar och tog ett snabbt glas vin med två vänner och snackade lite skit. ´

Med andra ord har det varit en jävligt bra fredag. Jag är inne i en period just nu där jag inte orkar med ytliga bekanta utan drar mej till mina nära vänner istället. Orkar inte hålla en fasad upp för människor och därför är det så härligt att spendera dyrbar tid tillsammans med mina fina vänner. ♥ Egentligen var hela helgen planerad med olika fester och krogrundor men jag känner verkligen inte för det. Jag fick nog i onsdags och som det känns för stunden kommer det dröja ett tag innan ni ser mej ute igen. Jag tar helldre ett glas vin med vännerna på en uteservering eller umgås med dom på annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0