Hem ljuva hem.

Visst att jag brukar vara trött på morgonen när klockan ringer, men i morse tog nog priset. Jag kom bara inte upp, klockan ringde om och om igen men jag orkade inte kliva upp ur sängen. Znoosade över två timmar nästan. Dom två senaste dagarna har varit väldigt långa, sena nätter och lite sömn. Mycket prat, mycket lyssnande. Men så blir det ibland.

Igår tog vi en promenad ner till centrum, handlade middag, tog en fika i solen. Kom hem, satt och pratade, lagade middag, spelade Wii, låg i sängen och pratade lite till, kollade på Ballar av stål, sen en annan film. Somnade till en dokumentär om pojkar som missbrukar porr i tidig ålder.  

Nu har jag precis kommit hem, måste hoppa in i duschen och fixa med lite saker här hemma innan jag sticker iväg igen. Först måste jag bara ta ett djupt andetag och varvar ner lite, jag är helt uppe i varv och super stressad. Kommit upp massa saker jag måste reda ut. Nu är helvetes veckan här då alla papper ska bli inskickade för pengar osv. Och jag är någon dag sen eftersom det varit röda dagar nu. Ikväll är det jobb och eftersom det är måndag så är det fotbollsträning som står på schemat, men vi har tur med vädret idag. Det är strålande sol och skit varmt ute. Iiih.. :)

Vart dom här fyra dagars ledighet har tagit vägen har jag ingen aning om. Dagarna har gått så fort och det har hela tiden varit någonting att göra.


Väck mej någon, jag måste sätta fart nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0