Hemma igen!

Kom hem för bara ett litet tag sen efter en mysig kväll och natt. Kvällen blev lugn och vi låg i soffan och kollade på film, drack läsk och käkade godis till sent innan det var dags att sova.

Om ett par timmar ska jag åka in till stan för att träffa Jessica och hjälpa henne med lite shopping tips. Blir nog en glass i solen vid vattnet eller en mysig fika. Måste även möta upp en bekant som är skldig mej pengar och sen ska jag boka biljetter för jag åker bort om ett tag några dagar. Har en heldel andra viktiga saker jag måste orka ta i tur med dessutom här hemma, men det är så lätt att säga " Jag ska bara" hela tiden. Jag hatar verkligen pappersjobb och hittar tusen andra saker att göra istället.

Men först blir det ett bad eller dusch... Batteriet är laddat till kameran så den får givetvis hänga med in till stan oxå.


Love,

Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0