I stay home tonight

Efter mycket velande fram och tillbaka om vad som händer ikväll ifall jag ska ut, träffa någon kompis eller bara stanna hemma har jag bestämt mej nu för att det sist nämnda får det bli. Det är ändå så jävla äckligt väder utomhus så jag har ingen lust att bege mej ut och bli genom blöt. Så jag och Sandra har bestämt att vi ska bädda ner oss i soffan i vardagsrummet under mitt duntäcke och titta på film hela kvällen. Äta hämt mat eftersom köket fortfarande är kaos och massa onyttigheter. Det blir bra och slår faktiskt en ute kväll i dags läget. Jag orkar inte stå och trängas bland massa fulla människor, vara översocial. Kanske ligger jag och sms:ar och har ett leende på läpparna, i värmen av kusin. Man kan alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0