Igår - Lördag.

När vi ätit lite tårta, grillat korv och firat klart Sivan åkte jag in till stan och träffade Cissi. Vi satte oss som vanligt på Medis kök & bar och drack först två koppar kaffe innan vi gick in på rosévinet och pratade massor. Fina Jessica tittade förbi en liten stund och sen kom även Pawo dit. Kvällen var mycket trevlig och alla var på G så när dom stängde drog vi vidare till Harry B James.

Det blev en riktigt lyckad kväll och det var länge sen jag hade så roligt som jag hade det igår. Vi träffade på en gäng sköna människor på Harry´s och musiken var jävligt nice även om det inte är vad jag brukar lyssna på. Vid stängning kom Pawo´s pojkvän och hämtade oss och jag följde med Cissi hem. Vi hamnade ute på balkongen ett bra tag innan vi båda kröp ner i sängen och somnade ganska så fort. Mina batterier på kameran var stendöda så därför kunde jag inte fota något igår tyvärr.

Idag har vi verkligen inte gjort ett jävla piss. Jag vaknade av att madam satte på tv:n men var alldeles för trött för att kliva upp så jag låg kvar och sov en timme till. Sen har vi båda bara legat framför tv:n och datorn, käkat lite mat, pratat och spelat tvspel.. Ja ni hörde rätt.. Tv spel. Men jag blev mest lack och satt och skrek på helvetes spelet, haha.

Nu har jag precis kommit innan för dörren och ska slänga mej in i duschen en jätte snabbis och börja fixa i ordning mej efter det. För sen ska jag sticka iväg igen... Ha en fin söndagkväll !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0