Ingen bra dag alls.

Jag är extremt ledsen idag. Det finns många olika anledningar och en av dom är väl gårdagskvällen som inte slutade på topp. Mycket som gick fel igår och fulla människor som beter sej som idioter har jag inte mycket till över för. Tyvärr.. Jag vet inte hur jag hade orkat med alltihopa utan mitt hjärta. Jag har sagt det förr, men jag går igenom en helvetes period just nu som inte är så lätt alla dagar.

Hannes har varit här hos mej idag. Vi har pratat och han har försökt piggat upp mej så gott han kunnat. Jag slängde ihop en tidig middag av räkor, spaghetti, massor av vitlök och citron som vi käkade framför en film i soffan. Pratade ännu mera och bara var. Sandra kom hem och han åkte, vi gick och handlade och käkade middag igen framför tv:n. Tyvärr fanns det ingen tvättid för ikväll och jag orkar inte hålla mej vaken hela natten så jag fick tag på en tid på onsdag så får jag tvätta upp en maskin här hemma om det krisar ihop sej totalt.

Det har varit en lång dag eftersom jag vaknade tidigt i morse så det är snart på tiden att jag stänger av allt här och lägger mej i sängen. Tänkte fortsätta på min bok, Vem hör mina tårar av Fauziya Kassaindja & Laylia Miller Bashir, innan det är dags för att att släcka ner och sova. Jag hoppas på en betydligt mycket bättre dag imorgon.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0