Jag bjuder på det, okej ?

Nu kommer säkert många skratta och tycka att jag är helt knäpp, men jag erkänner. Jag har på mej långkalsonger idag och underställ för överkroppen. På jobbet ikväll ska jag följa med en av mina små killar på hans fotbollsträning och stå utomhus i två timmar och jag vägrar frysa. Jag hatar verkligen kyla. Jag fryser för minsta lilla och dom senaste dagarna har jag bott i min vinterjacka när jag lämnat lägenheten för att det varit så dåligt väder. För dåligt för att jag ska trivas iallafall. Nu har jag plockat fram både vantar och halsduken och hoppas att det ska vara min räddning. Förra gången stod och huttrade som en liten naken hund samtidigt som jag sprang som en jojo fram och tillbaka för att inte få någon boll på mej, haha.

Ska bara borsta tänderna och sen måste jag ge mej av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0