Jag måste sova nu.

Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att det kommit upp lite saker under dagen jag måste ta i tur med. Så nu tänker jag gosa ner mej under täcket och sova. Det lär nog inte dröja många minuter innan jag somnar till tv:n som står på med timer.

Kvällens jobb gick bra och var väldigt lugnt. Jag satt mesta dels på gräsmattan och lapade sol läsandes i min bok medans träning höll på. Vi tog bussen därifrån tillsammans men han hoppade av hemma själv och jag åkte hem till mej. 

Väl hemma blev det inte många ansträgningar gjorda. Jag har legat med datorn på magen i sängen och pratat med vänner, kollat mail, lyssnat på musik, internet shoppade några små saker till sommaren, tittat lite på tv och ätit. Helt okej för att vara en måndagskväll. Varit så mycket fläng fram och tillbaka under helgen så det var skönt att inte göra någonting speciellt alls.


Påminnelse till mej själv: BOKA TVÄTTID SNARAST !

Godnatt gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0