Klantarsel.

Godmorgon..

Nu är jag uppe och nästan vaken.. Två knapp tryck på mobilen låg jag och znossade innan jag var tvungen att ta mej upp. Inga hantverkare syntes till, ställde mej i duschen undet det kokheta vattnet. Hade kunnat stå där ett tag till men det ville inte klockan. Snabbt ut, ingen syntes till... Letade fram lite kläder och slängde på mej och tänkte bara kolla mailen lite snabbt. Tittar på klockan och ser att jag ställt väckarklockan på en timme för tidigt. Fan, en hel timmes sömn gick till spillo. Jaja, nu är jag vaken ändå och ska bara fixa håret. Tänkte sätta mej på balkongen med flisfilten och läsa ett tag nu när jag har lite tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0