Kryssningen !

Jag är heeeeeeeeelt färdig och ligger hemma i sängen nästan död. Baksmällan är faktiskt inte det värsta för jag har klarat mej förvånasvärt bra utan jag är bara trött och sliten efter för lite sömn och massvis med röj. Kryssningen är bland det roligaste som hänt på sjukt jävla länge. Träffade på massa underbara människor, gamla som nya, vi dansade och sprang runt till bena inte orkade mera, drack alldeles för många goda drinkar, hamnade på hyttfester och allt var helt jävla galet bara. En båt full med nästan bara bögar kan inte sluta annat än i drama men jag tycker jag klarade mej undan det mesta. Vet inte riktigt vad mer jag kan säga för det är så mycket som hände ombord på båten och så lite jag vill dela med mej till er av, haha.

När vi var tillbaka i värtahamnen drog vi hem till Hannes där jag först sov ett litet tag innan jag lagade middag med vårat sällskap från båten som följde med. Först hade vi tänkt dra till efterfesten som var på Paradise men vi alla var sjukt sega och vi hade MINST lika roligt hemma hos Hannes. Jag gick lös i köket med spriten, frysta bär och mixern och blandade drinkar hela natten lång. Mina jordgubb, kiwi och glass drinkar var minst lika goda som ute på krogen och jävligt farliga, jag är supernöjd med min insats att supa Hannes under bordet =) hahaha

Hur som helst har dom här dagarna varit sjukt underbara och jag har haft det så roligt. Imorgon börjar verkligheten igen men det tänker jag inte tänka på nu. Vi får se om jag taggar till och kommer ur sängen ikväll eller om jag bara kommer ligga här och dega.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0