MVG - Mycket väl godkänt

Sakta men säkert börjar jag bli en levande varelse igen och huvudvärken har försvunnit.

Nu har jag fått texten till artikeln skickad till mej och även bilden och läst igenom allting. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag är helnöjd. Artikeln har verkligen fångat upp mitt riktiga jag och jag står bakom varenda ord som skrivits. Lite naket men jag håller mej ändå inom mina ramarna för vad jag vill berätta om. Bilden kunde iofs varit bättre om jag får vara kräsen men den är okej ändå. Absolut ingen katastrof utan jag hade nog velat sett fler bilder bara och haft lite att välja mellan. Gaahh, de här känns helt sjukt!

Skuttat i shortsen, dragit på mej ett linne, blandat till saft i en flaska och letat fram en filt nu. Tänkte gå ner till gräsmattan här utanför oss och lägga mej i solen ett par timmar. Det är på tiden att man passar på nu när det är så fint väder. Kanske får jag dit Sandra när hon vaknat till liv... Vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0