Så ser min dag ut.

Nu skulle dom där cheesburgarna sitta fint som jag köpte med mej hem igår, problemet är bara att jag blev så hungrig så jag smaskade i mej allihop då. Jaja, ska vända upp och ner på kylskåpet och se vad jag kan slänga ihop för mat. Måste duscha och göra mej i ordning för ikväll jobbar jag några timmar. Det är ganska fint väder ute och håller de i sej tänkter jag föreslå en promenad eller kanske en cyckel tur. Vet oxå att jag ska laga middag till min lilla pojke så vi får se vad som ska slängas ihop. :)

Hanverkarna fortsätter att springa här fram och tillbaka. Dom slår sönder betongväggar i köken i huset med en slägga och borrar hela tiden. Lite frustrerande må jag säga att vakna utav dom, men jag burrade ner mej under täcket igen och kunde somna om. 12 timmars sömn och jag känner mej lika trött fortfarande, vad är det frågan om? Hmm..

Ikväll har jag lite timrapporter att fylla i, plugg att kolla igenom och lite andra papper att läsa tills imorgon inför ett möte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0