Slänger upp två bilder ifrån igår..










Gårdagen tillbringades på balkongen tillsammans med en bok.. Men det var på gränsen att det inte gick att sitta där ute för det blir verkligen som en bastu. Hoppade in i duschen och fixade till mej snabbt innan det var dags att jobba. Följde med en av mina killar till en fritidsgård ute i Fruängen som hade arangerat ett disco för barn och ungdomar med särsilda behov. När jag slutat begav jag mej in till stan och träffade Cissi vid Medis kök & bar, satt där några timmar innan vi avslutade kvällen med hemma fest.

Idag är det skit väder med regn och åska och det passar mej perfekt. Har plockat ihop alla kläder och ska springa ner till tvättstugan och se om det finns någon tid ledig. Annars får jag tvätta inatt. Städat upp här hemma och stoppat diskmaskinen full. Hannes är påväg hit om ett tag. I need him today, my baby.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0