Stress stress å återigen stress. Helvete...

Stress stress å återigen stress. Helvetes dag kan man lugnt säga. Det är alldeles för mycket nu å jag vet inte hur jag ska hinna eller orka allt. Dessutom plingade de på några hantverkare tidigt i morse å påminde om att vi inte får använda vattnet hemma. Toppen! Sitter på bussen å dagdrömmer mej bort till ett annat liv å hinner andas ut lite. Jag har bara mej själv att skylla, de blir såhär när ja skjuter upp allt i sista sekund. Hade totalt glömt bort deklarationen dessutom å att den skulle vara inne senast idag men nu är de som tur fixat. De är många gamla sår som rivits upp i mitt hjärta idag på första mötet så jag är väl inte helt på topp. Men nu kör vi, ikväll blir det mys kväll med Sandra å plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0