Träffa älskling!

Tuddeluuh...

Har tassat omkring här hela dagen med morgonrocken på, musik i bakrunden och pratat i telefon. Ganska mysigt att börja "morgonen" så. Vaknade redan vid ett men nu har jag börjat piggnat till lite. Vädret är inte att hurra för men det gör mej inte så mycket för då får man gömma sej i någon mysig stickad kofta. Vid halv sex ska jag vara inne i stan och träffa upp min efter längtade Sannah. Vi ska sätta oss ner och fika, prata igenom allt som hänt sen sist och kramas i massor. Det var evigheter sen vi sågs och jag har längtat så mycket efter min skrutt.

Kameran ligger hemma hos Hannes efter i onsdags så efter ska jag åka hem till honom och hämta den där. Vi lär nog ta ett glas vin och snacka skit ett tag. Ska även passa på och lägga upp bilderna ifrån i onsdags om det blev några bra. Men nu springer klockan iväg och jag har inte ens börjat fixa i ordning mej så jag har liiiite bråttom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0