Underbart väder.

Värmen är inte att leka med idag, jösses... Men jag klagar inte. Låg och pressade i över 1,5 timme och det var så skönt. Hittade en bok i bokhyllan som jag köpte innan jag flyttade till Tyskland som jag glömt bort och inte börjat på ännu. Så jag låg i solen och läste samtidigt som jag lyssnade på musik. Så himla härligt. När livet är såhär är det jävligt okomplicerat och bra. Det är bara glassen som fattas nu. Jag pallde inte längre så jag packade ihop mina saker och gick hem igen. Suttit på balkongen med Sandra och pratat lite.. Försöker övertala henne att hon ska klippa mej idag, vi får se hur det går med det.. Nu ska vi gå och handla, tjoho..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0