Utgång

Skippa frågor om hur jag mår just nu för jag orkar inte svara på det. Ikväll vill jag bara ha roligt. Resten får komma sen. Det är svårt att vara glad för någon annan när man vill ha precis samma sak själv och har kämpat lite extra och gjort lite mera. Förlåt mej, jag är glad, men kanske har lite svårt att visa det.

hursomhelst.

Täänk.. För ett år sen var Hannes bara sjutton år och jag smugglade med mej honom in på Kattis varje ondagskväll, jag kan räkna på bara några fingrar då vi inte var där. Vi drack drinkar, blev fulla, dansade, träffade fantastiska människor och jag hade några av dom bästa kvällarna i mitt liv tillsammans med bästa vän! Idag har vi båda växt ifrån den klubben och när man tänker tillbaka på allt var det ganska B. Ett dåligt mellanstads disco med alkohol. Men det är minnen som kommer ligga mej varmt om hjärtat resten utav livet.

Ikväll firar vi in sommaren och att det är onsdag. Jag och Hannes ska inviga den nya klubben som öppnar i dag och ligger i paradise/libras lokaler. Det kommer nog bli en hel grym kväll och jag är på riktigt partyhumör.

Hannes är påväg till mej nu och jag har sprungit runt här och börjat på vinflaskan, prövat kläder, gjort mej i ordning och den gamla vanliga visan. Nu ska jag sätta mej på balkongen och njuta av den sista kvällssolen och vänta på honom. Vi tänkte hänga är ett tag innan vi drar dit. Vi ses där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0