Äntligen fungerar det.

Min dator har bråkat med som fan under hela dagen.. Först ville den inte gå igång och sen stod bara startsidan och laddade i flera timmar. Försökte starta om den några gånger men det blev bara samma visa varje gång. Urk! jag blir så trött.. Men nu verkar den fungera och jag har inga planer på att starta om den. Jag måste köpa mej ett USB minne och föra över alla mina bilder till det ifall det skulle hända igen.. Och att jag faktiskt inte får på den igen då.

Det blev en fantastisk kväll igår. Lokalerna var desamma som Paradise och Libra som jag sa och det mesta var sej väl likt förutom att det var ett nytt namn och dom körde på onsdagar. Jag hade en bra kväll i fina personers sällskap och jag dansade, drack två cider och prata med folk. Blev en ganska så lugn kväll ändå för mej men trots det vaknde jag upp med en jävla huvudvärk i morse. Cissi och Pawo kom dit med ett gäng vänner och sen var Adam där med som gjorde mej jätteglad. Hannes drog lite tidigare så jag stannade kvar ett tag och dansade innan jag bestämde mej för att dra därifrån.

Idag har jag haft en riktigt hemma dag med fix & trix. Jag har stostädat hela köket och gjort rent hela kylskåpet, tagit ut alla glasskivor och diskat dom. Städade upp på rummet och damsög här. Lina tittade förbi på en kaffe så fick en paus till allt städande med.

Skulle egentligen ha åkt iväg på lite partaj ikväll med men det har blivit inställd så vi får se vad som händer ikväll. Det kanske blir jag och min bok tillsammans i sängen. Inte helt fy skam det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0