God natt.

Sådär, nu har jag "äntligen" kommit hem och lagt mej i sängen efter en väldigt bra kväll. Den tog inte slut hemma hos Hannes för efter att han gått och lagt sej åkte jag tillbaka in till Medis kök & bar och mötte upp mina vänner som satt där. Satt och smuttade på en cider och pratade fram tills dom stängde och efter det gick vi vidare till ojojoj.

Tyvärr hade uteserveringen stängt så vi fick tränga oss in bland allt folket men det gick bra och som tur var fick vi ett bord så fort vi kom in som vi bänkade oss vid resten av kvällen. Skönt för jag var absolut inte på något humör för att stå upp vid baren och hänga. Vi pratade skit resten av kvällen, skrattade åt gamla minnen och hade det riktigt trevligt så det blev en lyckad kväll.

Som vanligt när jag kommer till ett hetro ställen finns det alltid någon som har problem med att en bög befinner sej där. Ikväll fick jag höra att bögjävlar som jag inte borde få finnas och ska avrättas. Oftast rinner såna kommentarer av mej och jag försöker att inte ta åt mej men han som sa det ikväll var riktigt obehaglig och sa det på ett sånt vulgärt sätt. När jag skulle gå till toaletten puttade han även in mej i väggen och skrattade. Jag blir så trött på såna människor och bara för att man är bög, tror dom på fullaste allvar att vi ska hoppa på varenda kille som finns och vill ha sex med dom? Väktarna var iallafall VÄLDIGT trevliga och får ett stort plus i kanten för att dom var så hjälpsamma.



Kommentarer
Postat av: Jonas W.

Snygg bild på Dig! ;o)

2010-05-18 @ 18:08:57
URL: http://j-naken-sanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0