Vovven.

Sandras kompis kom över ikväll och hade med sej sin hund på fem månader gammal. Jag blev genast blixt förälskad och gullade med sötnosen så mycket jag bara kunde. Vi busade och kramades om vartannat tills han blev trött och la sej ute på balkongen och sov. Gud vad jag vill ha en egen vovve igen! Jag saknar min lilla kärlek Bodil som var min trogna vän och följde mej efter varje steg jag tog när jag va hemma. Vi sov tillsammans, åt tillsammans, hon låg nedanför badkaret när jag badade, var ute och smygrökte tillsammans. Min fina cocker spaniel... Jag hoppas på att få igång min gamla dator för där har jag så mycket minnen och bilder, bland annat på henne.

Tänkte koka mej lite té nu och rosta två mackor med ost på, det var evigheter sen jag åt det. Väntar på ett viktigt samtal så det kan nog dröja ett tag innan jag får sova. Men jobbar eftermiddag/kväll imorgon så det gör inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0