min bubbla.

Jag har varit vaken sen tidigt i morse och är riktigtriktigt trött nu. Jag förstår inte..  Tvätten var inte torr när jag skulle lägga mej så det fick hänga kvar över natten och jag hämtade alltihopa i morse. Nu är hela min garderob upptvättad och ligger/hänger ihop vikt på sin plats igen. Hela rummet luktar dessutom sköljmedel och det är en doft jag bara älskar.

Underbart väder idag så jag har suttit ute på balkongen i solen och lyssnat på musik lite över en timme. Magen kurrar efter mat så jag tänkte springa ner och handlade något innan jag börjar göra mej i ordning och sticker iväg till jobbet. Dagarna har bara flytit ihop efter varandra så den här veckan har gått så fruktansvärt fort och imorgon är det redan fredag igen. Helgens planer är inte helt spikade ännu men jag har lite olika alternativ, något form av party ska det bli och jag är även sugen på bio.. Mysiga promenader inne i stan och sitta vid vattnet med en latté. Det är väl ändå vardagslyx om något.


Dom sista dagarna har jag funderat mycket och länge. På allt möjligt. På saker som varit, situationer jag befunnit mej i och människor jag träffat på min väg. Det finns många personer som kommit och gått i mitt liv, en del har satt djupare spår medans andra bara försvunnit med vinden utan att lämna någonting efter sej. Vad som kommer hända i framtiden. Känt efter vad det jag egentligen vill med mitt liv och försökt att kravla mej upp ur det mörker jag ibland hamnar i. Jag fortsätter att ge mej tiden till att fundera lite till... Det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0