Här ska det stå en rubrik!

Dagen börjar lida mot sitt slut och det är alldeles strax dags för mej att ta kvällens sista cigg och sen krypa ner i sängen med min bok. Väckarklockan ringer redan vid halv sju imorgon bitti då jag måste upp och göra mej i ordning för sen är det dags att gå på möte, igen. 

Jobbet gick bra och var inga konstigheter ikväll. Det var det gamla vanliga racet med middag, lek, bad och godnatt saga. Ikväll var minstingen hemma med och efter att jag stoppat dom i säng satt jag kvar och pratade lite allmänt med föräldrarna.

Kom hem, umgåtts lite med Sandra, pratat i telefon, suttit vid datorn och haft en helt okej kväll. Mitt humör börjar bli lite bättre och det känns skönt. Underbart att det är fredag imorgon och att den här veckan snart är slut. Den har inte varit en rolig vecka alls och nu är äntligen helgen här och jag hoppas på en fin helg. 

Som ni ser är bloggen fortfarande helt vit uppe vid headern och jag blir lika frustrerad varje gång jag ser skiten men jag hoppas på att kunna fotas lite under helgen. Och kanske fixa till någonting bra till början på nästa vecka. Så håll ut, det försöker jag göra..  

Nu springer jag runt här och gör tusen olika saker så istället säger jag godnatt och ska avsluta allt så jag kommer i säng.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0