1:a advent

Så har även den här helgen tagit slut och en ny vecka väntar oss. Tiden går så snabbt. Nu är det inte lång tid kvar tills julen är här och all hysteri lär väl börja nu igen kring det.

Jag somnade två timmar så nu är jag pigg och lär ligga uppe ett par timmar. Fan.. Lyckades iallafall slänga in en tvätt i maskinen så jag har kläder. Jobbar natt imorgon så då får jag passa på att sova ut på dagen.

Känner mej förbannat ensam ikväll och är uttråkad som bara den. Tänkte ett tag åka till en kompis men klockan är så mycket och riktigt så pigg är jag inte så vi ses i veckan istället.

Hoppas verkligen på att jag får mitt nya schema för nästa period nästa vecka så jag kan börja planera lite med flytten, ledighet runt julen och sen när skolan börjar. Får se hur mycket nätter och dagar det blir men tror det blir ganska så mycket för nu vill dom ha mej ute i Huddinge oxå fram tills skolan börjar. Jaja, jag har lovat mej själv att det inte blir så mycket jobb när det börjar så det är bara köra nu. Visst sjutton, jag får inte glömma bort att att ringa till CSN imorgon för dom vill ha något papper ifrån skolan som jag inte kan få förens jag börjar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0