Dagarna som gått....

Det händer så himla mycket i mitt liv nu så jag knappt hinner stanna upp och tänka eller känna efter på allt och så måste jag även hinna med att sköta mitt jobb. Där av min tysthet kanske nu några dagar... Men allt kommer bli grymt till slut och jag är mera taggad än någonsin att få sparka igång nästa år med någonting som jag verkligen ser fram emot. Utöver det måste jag få tag på en lägenhet och andra små saker som ska ordnas. Den här månadens schema är riktigt soft och jag är mera ledig än jobbar och det ska bli riktigt skönt. Istället hoppas jag att få jobba igen det i december och januari innan allt kickar igång.

Hur som helst.. Sandra fyllde år i fredags så i lördags hade vi huset fullt och firade henne med tårta och sång. Mot kvällen drog jag iväg till jobbet och söndagen blev en sovdag rakt igenom. Igår hängde jag lite på stan och sen jobbade jag kväll ute i Huddinge.

Idag är jag ledig hela dagen och ikväll har jag en ny kille på Intro på jobbet som jag ska lära upp med rutiner osv.. Än så länge vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda men det visar sej.

Pusskram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0