En lång dag....

Det tog längre tid än väntat hos läkaren idag. Jag fick göra några undersökningar och även ta lite prover som jag får svar på i början av nästa vecka. Troligen kommer jag få en remis och göra en liten mindre operation  med laser om några veckor. Det känns väl sisådär för sjukhus och läkare är väl inte det bästa jag vet och när jag dessutom ska göra det med laser känns det lite halv läskigt men det är nog bäst att lyssna för dom kan väl sin grej..

Jag hann in till stan en liten stund så det blev en fika med Sofie och sen sprang vi runt på stan lite men det hann bli så jädrans kallt utomhus så det var ingen höjdare. Fick iallafall med mej två t-shirtar från topman och sen mötte jag upp Sandra när hon slutat jobbet. Vi käkade en snabb middag på donken och sen var jag tvungen att åka vidare......

Nu sitter jag här på jobbet. Varit runt hos alla boende och varit ner på nedre plan och delat medicin. Har satt igång tvättmaskinerna och snart är det dags för fika, sen ska jag ta i tur med städningen innan jag ska gå runt igen och se så att alla har det bra och förhoppningsvis ligger och sover. Hoppas att även den här natten blir lugn men det tror jag.

Har varit en lång dag idag och likaså kommer natten bli känner jag, hann inte hem i mellan eftersom läkaren tog sån tid och nu börjar man känna i kroppen att man varit i gång ett bra tag. Har jag lite tur är det inga köer imorgon bitti heller och då är jag snabbt hemma i min säng. Har absolut ingenting bestämt att göra innan jag går på sista natten så jag ska bara sova ut utan något alarm som väcker mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0