Fika/Middag

Jag har så jävla mycket kläder i min garderob som jag aldrig använder längre och det känns skit trist. Men det känns liksom så meningslöst att göra sej i ordning och sätta på sej något speciellt eftersom större delen av tiden just nu lever jag i mina sjukhus kläder och eftersom jag är nätter är det så mycket enklare att bara slänga på sej ett par mjukisbyxor att ha till jobbet. Och det mina vänner är inte den seigaste outfiten jag väljer om jag sjäv får bestämma...

Men jag älskar kläder och att gå göra mej i ordning, så vafan.. Oavsett om jag ska iväg eller bara till jobbet tänker jag börja använda mina älsklingar igen. Skjortan här under köpte jag ifrån HM och fick hem på posten igår och det sitter perfekt.

Ska bara hänga upp min tvätt och sen börja röra mej in mot stan. Tänkte att jag hinner med en fika/middag innan jag måste vara på jobbet. Är lat av mej dessutom och orkar inte ställa mej och laga någonting här hemma. Gahh, jag vet inte vad jag går på för jag har knappt sovit fem timmar och är inte det minsta trött, superskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0