Fina vänner!

Jag skyndade mej hem igår efter att jag slutat jobbet och började göra mej i ordning och redo för en kväll full av party. Damien kom hit, vi käkade sushi och drack ett par glas vin innan taxin plockade upp oss och vi drog in mot stan. Vi hamnade på Paradise och dansade loss ett par timmar men lessnade vid två och mötte upp mitt fina hjärta, Cissi. Tog en drink tillsammans och sen väntade hemgång.

I morse när jag vaknade och jag visste att jag hade en jobb dag som väntade hade jag ingen aning om hur fan jag skulle lyckas med det. Spydde flera gånger på morgonen och insåg att det nog blev liiiite för mycket dricka kvällen innan. Med bulltande huvud och ett illamående som om att ja varit på havs i storm hoppade jag in i en räddande dusch och sen var jag tvungen att bita ihop och åka till jobbet. Det gick förvånansvärt bra att jobba och nu har jag kommit hem och käkat en sen middag...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0