God natt!

Jag är helt kär i det nyrenoverade rummet! Det är så fint och nu när det är ommöblerat trivs jag dessutom mycket mycket bättre. Nu känns  det nästan lite små sorgligt att överge den här platsen om några veckor och flytta ut....

Imorgon har jag jobb som väntar och måste pallra mej upp redan vid sex tiden för att hinna i tid så jag och min chips påse ska krypa ner under täcket och titta klart på en film och sen måste jag sova. Lär nog inte bli några större problem då jag är jäkligt sliten från igår och fortfarande inte mår helt hundra. Det posetiva med att jag börjar så tidigt imorgon är iallafall att jag oxå slutar tidigt och har hela eftermiddagen ledig. Wiiho..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0