happy happy

Skäggig och förjävlig är bara förnamnet utav mej just nu. Men jag är så sliten så jag orkar inte göra någonting åt det. En snabb dusch och lite käder och sen är jag färdig för att åka till jobbet.

Den här dagen har kommit med såna underbara beskedd så jag är helt chockad. Nästa vecka skriver jag på kontrakt för en andra hans lägenhet inne i City... Jag är så jävla lycklig !

Som ni alla redan förstått börjar jag plugga i januari. Till undersköterska och jag är klar om 1,5 år. Blivit antagen av kommunen och nu är det bara skolan som ska göra sitt. Men jag är prioriterad eftersom jag inte har gått gymnasium så det ska inte vara några problem. Måste dock ringa skolan på måndag för att prata lite med dom, få hjälp med CSN osv...

Jag vet inte men allting känns så jäkla fantastiskt just nu. Jag är så glad och mitt liv har tagit en vändning jag verkligen gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0