Huddinge

Vilken slapp arbetskväll det blev... Första timmen satt vi i personalen och bara snacka skit och sen var jag upp till min lilla favorit tant och var hos henne. Det blev duschning och hon fick sitta där inne över en timme utan stress medans jag gjorde i ordning middag till henne. Kom ner till kontoret senare och fixade lite där, upp till henne igen och sen fick jag smita en halv timme tidigare. Tycker det är skönt att gå in dag/kväll och fler såna här arbetspass kan jag gärna tänka mej, haha...

Och jag har saknat både personalen och brukarna i Huddinge kände jag idag. Kom lite tidigare som tänkt så jag han prata lite skit med Sofie och krama på henne. Dessvärre hann jag inte med stan idag så jag får se om jag kanske hinner imorgon.

Är uttråkad till tusen med dom flesta ska upp och jobba tidigt imorgon så det händer väl inte så mycket hära. Tänkte väl kanske slå på en film och spendera tiden med fram tills att det är dags att sova. Får en härligt sovmorgon imorgon oxå, såå sköönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0