Längtar!

Jag sitter på jobbet och halva natten har precis passerat. "Bara" fem timmar kvar nu tills jag får gå hem. Och jag är bokstavligen helt jäkla död. Huvudvärk som heter duga och brist på sömn är bara för namnet.. Varit vaken sen i torsdags mitt på dagen och kört dubbla pass nu. Skönt nog verkar det vara en lugn natt på huset.

Det ända som existerar i mitt huvud nu är flytten och lägenheten. Jag är så spänd på att inflyttnings dagen ska komma. Nästa vecka får jag nycklarna och det blir nog så att jag flyttar in till den helgen. Spännande spännande. Inte helt fel att få en nyrenoverad tvåa i Vasastan. Läget kunde ju inte ha varit bättre..

Känns som om att min långa ledighet kom väldigt lägligt nu när det blev så snabba puckar med allting. Jag måste börja packa ner allting hemma nu och sen kommer det nog bli några vändor på Ikea.

Ska jag vara helt ärlig har jag nog inte fattat det hela riktigt ännu. Så som jag har längtat efter den här dagen och nu är den snart här. En stor fin två till bara mej.... Det är något speciellt med ens egna första lägenhet för det blir de ju faktiskt. Tidigare har jag bara delat hela tiden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0