Lördagkväll

Gud vad skönt jag sovit! Vaknade för en timme sen och såg på klockan att jag sovit heeela dagen. Och det behövdes verkligen kan jag lova. Halsen har börjat göra lite ont så jag dricker varmt kaffe och hoppas på att det går över snabbt..

Sandra står i köket och ska bjuda på middag ikväll. Det kallar jag lyx att vakna upp till och pricken över i:et är att jag får min favorit mat ikväll. Skulle egentligen ha varit på middag hos en killkompis ikväll och senare skulle vi ut men jag orkar verkligen inte och vill inte riskera att få ondare i halsen och bli sjuk.. Så jag stannar hemma istället och tar det lugnt. Tänkte kanske hyra någon mysig film att spendera lördagskvällen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0