Mörker

Jag vaknar när det är mörkt ute och jag går och lägger mej när det är mörkt. Denna vinter alltså. Knappt så snön lysser upp mörkret. Längtar tillbaka till sommaren och värmen, ljuset. Nästan så jag vill fy iväg på en sista minuten till värmen någonstans. Gud vad skönt det skulle vara.. Det var bara det där med passet som har gått ut, attans.. Ska ta mej tid i veckan när jag är ledig och skaffa ett nytt.. Bara för att liksom. Man vet aldrig vad jag hittar på. 

Pallrade mej upp ifrån min sköna säng för ett tag sen. Vikt ihop tvätten och slängt in en ny maskin. Varit duktig att laga middag för första gången på evigheter och lyssnat på musik på full volym. Ska snart ta en dusch och sen väntar en natt full av jobb för min del.

Update:
Det är ju bra att man kollar kallendern innan man åker till jobbet. Tyddligen har jag sett fel på dag och ska inte alls jobba i natt utan imorgon. Så nu blev jag ledig visst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0