Myskväll...

Hade en lika slapp arbetsdag som igår... Vi hade inte så jättemycket att göra så jag och J gick tillsammans till våra brukare, fixade lite praktiska saker på kontoret och sedan satt vi mest och snackade skit. Timmarna gick fort och när jag slutat åkte jag direkt ut till Nacka.

Nu sitter jag hemma hos Cissi. Sötnosen hade lagat mat som stod och väntade på mej när jag kom hit och nu sitter vi och dricker lite vin och pratar om livet. Livet alltså.. Det kan vara så underbart... Och så krångligt ibland. Kanske sticker vi ner till världshuset ett tag eller så stannar vi bara här hemma, det får vi se..

Imorgon har jag massa samtal att ringa som kanske ger svar på mina frågetecken. Det skulle vara skönt..

Jag har fått någon knäpp i huvudet men så fort jag ser en ny lägenhet börjar jag planera i mitt huvud som om att den vore min. Hur jag skulle ställa sängen, soffan, vilka tappeter jag skulle ha osv. Senast var idag när jag var och tittade på en av våran ny brukares lägenhet. Längtar verkligen så jag spricker efter att få något eget och börja skappa mitt egna liv. Även om det är väldigt mysigt att bo kombo så är det på tiden för mej att slå mej till ro och ha något alldeles eget.


Näe, du ska ja vara lite social med mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0