One piece kopia !

Jag har sjukt svårt att komma igång idag. Gör tusen andra saker än vad jag borde. Just nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet och tittar på film. Borde tvätta lite, laga någon mat, städa och hoppa in i duschen. Men gör jag det eller? Nej...

Jag har ettn kvällspass ute i Huddinge idag men tänkte åka lite tidigare för att hinna säga hej till Sofie eftersom vi byter av varandra. Funderar på om jag ska ta en sväng på stan innan jag hoppar på pendeln till jobbet. Har blivit tipsad om att Cubus säljer kopior av One piece och jag skiter ärligt talat i om det är en kopia för jag vägrar betala mellan 1500 - 2000 kr för något att skutta omkring i här hemma. Men dom ser helt fantastiskt sköna ut så jag måste ha en sån.. Hoppas bara att dom fortfarande finns kvar.


Ha en underbar söndag ni söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0