sluuuuuuut

Äntligen har jag kommit hem nu igen... Och fyfan vad trött jag är, det var ingen rolig lek när väckarklockan fick liv i mej i morse och jag var tvungen att lämna det varma täcket för ett bege mej ut i kylan. En resa som brukar ta 33 min tog långt över en timme och jag var genom frussen när jag kom fram till jobbet.

Men timmarna har gått fort och bra och nu är det skönt att vara hemma. Egentligen skulle jag nog behöva tvätta ikväll men det får jag göra efter tisdag när jag är ledig för jag orkar verkligen inte springa mellan tvättstugan och hemmet ikväll. Ögonen går i kors.. Kanske att ja kan slänga in en maskin här hemma så jag har något att sätta på mej, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0