Snöstorm

Fyfan vilket jävla oväder det är utomhus alltså. Snöblandat skit som öser ner och yr framför näsan för mej. Nää fy sjutton, det här vädret gillar jag inte alls..

Dagen har spenderas hemma hos mitt hjärta och vi har inte gjort speciellt mycket. Mest hängt hemma hos henne. Köpte hemkörningspizza och snackat skit typ. Försökte ringa några samtal men det är ju fan ett heltids jobb att få dag på dom när dom aldrig svarar i telefonen och ändå började jag ringde vid 11 tiden i morse. Jaja, ja får gå upp i tid i morgon och fortsätta....

Kom precis hem och fick av mej mina blöta skor och strumpor. Kvällens planer är inte speciellt avancerade utan jag ska nog bara ta en lång varm skön dusch och sen ta det lugnt framför någon film tills det är dags att sova. Det har varit så skönt med en helt ledig dag men imorgon sätter allvaret igång igen, som tur är det bara några timmar på kvällen så det är ganska så lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0