Stan

Nu har jag inte jobbat sen i lördags morse och har alltså haft ett par dagar lediga. Och vad skönt det varit.. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort något speciellt alls. Utan mest sovit, vilat och tittat på film. Och det var verkligen det jag behövde.. Skulle egentligen varit ledig en vecka till men eftersom jag börjar gå in dagtid sätter det igång redan nästa vecka och jag jobbar nästan hela den veckan. Men det känns bara roligt faktiskt.

Idag har jag varit inne i stan och strosat runt i butikerna. Blev en kavaj och ett linne rikare men några skor hittade jag inte. Lagt undan två par men har inte riktigt bestämt mej ännu vilka de blir. Kom hem ganska sent och och bara tagit det lugnt sen dess, somnade en stund på kvällen så nu kommer de väl dröja några timmar innan ja lägger mej. Dumtdumt.

Imorgon på dagen kommer Lina hit så det blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0