Stress?

Det här kan nog ha varit universums tråkigaste dag för jag har inte gjort ett skit. Verkligen inte ett jävla skit.. Legat i sängen hela dagen, sovit och kollat på film typ. Tänkt sönder mitt huvud. Det är de jag orkat med.

Jag borde vara glad men jag känner mej likgiltig
Jag borde vara pigg men jag är trött
Jag borde sova men kan inte
Jag borde göra tusen saken men gör ingenting.

Klockan har passerat midnatt för länge sen och jag har bara legat och vridit och vänt på mej i sängen nu i natt. Försökt sova men det går inte. Så många olika tankar att reda ut uppe i huvudet.

Längtar som en tok till slutet av veckan då jag får nycklarna till lägenheten men just nu känner jag mej mest nervös inför allt, en aning stressad. Måste ringa till killen som har lägenheten. Det är så mycket som måste ordnas inför flytten. Det är mer än vad jag räknat med att jag måste köpa in till lägenheten dessutom. Imorgon måste jag oxå få tag på rektorn på skolan, ringa till CSN och åka in till stan för att köpa ett par skor innan jag börjar jobba vid fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0